Родителям - Коммунальное государственное учреждение "Средняя школа №9" отдела образования по городу Усть-Каменогорска управления образования Восточно-Казахстанской области http://9-oskemen.mektebi.kz/ ru Родителям - Коммунальное государственное учреждение "Средняя школа №9" отдела образования по городу Усть-Каменогорска управления образования Восточно-Казахстанской области DataLife Engine «Қауіпті ойындар» жасөспірімдердің деструктивті жастар субмәдениетіне тартылуының алдын алу бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға арналған ЖАДЫНАМА http://9-oskemen.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/539-eske-alu-zhassprmderd-destruktivt-zhastar-submdenietne-tartyluyny-aldyn-alu-bojynsha-malmder-men-ata-analara-aupt-ojyndar.html http://9-oskemen.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/539-eske-alu-zhassprmderd-destruktivt-zhastar-submdenietne-tartyluyny-aldyn-alu-bojynsha-malmder-men-ata-analara-aupt-ojyndar.html ПАМЯТКА

 для педагогов и родителей по профилактике вовлечения подростков в молодежные деструктивные субкультуры 

«Опасные игры»]]>
«Қауіпті ойындар»

жасөспірімдердің деструктивті жастар субмәдениетіне тартылуының алдын алу бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға арналған 

ЖАДЫНАМА


Соңғы уақытта жасөспірімдер айналысатын әртүрлі қауіпті әрекеттер туралы көптеген хабарламалар пайда болды.

Жасөспірімдердің психикасы мен өміріне қауіпті және Қазақстанда тыйым салынған ойындар - «Көк кит», «Қызғылт пони», «Momo» интернет-боты, «Жүгір немесе өл».

«Жүгір немесе өл» өлімге әкелетін ойынның мәні: жасөспірім үлкен жылдамдықпен келе жатқан көліктің алдынан жүгіруі керек.

Қазіргі уақытта ойын жаңа бетбұрыстарға ие болды: қатысушыларды тарту үшін әлеуметтік желілерде арнайы топтар белсенді түрде құрылуда.

Жасөспірім өзінің «ерлігінің» нәтижесін желіде арнайы топтарда жариялайды, онда оның әрекетін пікірлестері мен топтың негізін қалаушылар бағалайды.

«Жүгір немесе өл» ойыны деструктивті және жасөспірімнің жеке басын бұзады, өйткені ол дәстүрлі құндылықтарды алмастырады, заңсыз мінез-құлықты насихаттайды, кәмелетке толмағандар арасында заңға деген теріс көзқарасты қалыптастырады, жастардың санасы мен имандылығына кері әсер етеді.

Кез келген қауіпті ойындарға қатысушылар ерекшелік талабымен (біз жақсымыз, біз күштіміз) және топтық мүдделер жеке мүдделерден жоғары деген сеніммен ерекшеленеді. Жасөспірімдер мақсаттың құралдарды ақтайтынына сенімді (қоғамға жат және заңсыз мінез-құлықты ынталандыру).

Қатысушылар ортақ сыртқы сипаттамаларға ие (шаш үлгісі, киімі, зергерлік бұйымдары, жаргон).

«Жүгір немесе өл» қауіпті ойыны өлімге ғана емес, мүгедектікке және денсаулыққа байланысты басқа да мәселелерге әкелуі мүмкін.

Айта кету керек, көптеген балалар сынақтан өте алмай, көлік қағып кетеді, нәтижесінде бала ауыр жарақат алады немесе қайтыс болады.

Мамандардың айтуынша, жасөспірімдер арасында өлімге әкелетін ойын-сауық пен «Жүгір немесе өл» ойыны үлкендердің балалармен уақыт өткізуді қойып, бос уақытын интернетте өткізуге мүмкіндік беруіне байланысты танымал бола бастады.

«Жүгір немесе өл» ойыны көбінесе дау-дамайдың нәтижесі болып табылады, сондықтан оны жаман серіктестіктен шығару үшін жасөспірімнің кіммен сөйлесетінін білу маңызды.

Ата-ананың басты міндеті – өскелең ұрпақпен байланысты үзбеу.

Ең жақсы шешім - жасөспірім монитордан тыс қызықты және қызықты өмір бар екенін түсінуі үшін уақыт шектеулері.

Жасөспіріммен үнемі араласып, оның өміріне қызығушылық танытып, оған тікелей қатысу қажет. Ата-аналар баласымен сөйлесіп, мұндай әрекеттердің қауіптілігін түсіндіруі керек.

Жасөспіріміңіздің әлеуметтік желілердегі барлық әрекеттерін бақыламаңыз, өйткені бұл онымен қарым-қатынасыңызға теріс әсер етуі мүмкін. Статустарын, топтар тізімін және т.б. көру үшін оның парағын жеке парағыңыз арқылы қарау керек.

Балаңызды «Жүгір немесе өл» ойынынан қорғау үшін психологтар оны Интернеттен барлық жолмен алшақтатуға кеңес береді. Тыйым салу емес, балама ұсыну маңызды.

Жүргізушілер жол апатынан қорғану үшін жол қозғалысы ережелерін сақтауға дайын болуы керек. Балалар оқитын және көңіл көтеретін мекемелердің жанында төмен жылдамдықпен жүру керек.

Жол жиегіне назар аудару керек, себебі көп жағдайда жасөспірім біраз уақыт тұрып, қадам жасауды шешеді, ал жақын жерде телефондарына бәрін түсіріп жатқан басқа балалар бар.

Егер жүргізуші баланы көріп, уақытында тежеуге үлгерсе, оған айғайлаудың қажеті жоқ, ең жақсы шешім - полицияға қоңырау шалу немесе ата-анасына хабарласу.

«Жүгір немесе өл» ойынының салдары өте ауыр және соқтығыстың нәтижесі көліктің қаншалықты жылдам жүргеніне байланысты болады.

Тіпті тәжірибелі жүргізушілер жүгіріп келе жатқан балаға әрдайым дер кезінде әрекет ете алмайды. Ал егер жазатайым оқиға болдырылмаса, онда ойыншы ешқандай жауапкершілік көтермейді, ең үлкен айыппұл бірнеше жүз айыппұлды құрайды, бірақ бұл үшін ойынның фактісін дәлелдеу керек.

Деструктивті мінез-құлық белгілерін анықтау кезінде оқушыларға психологиялық көмек көрсету жұмыстарын кешенді түрде ұйымдастыру маңызды:

- сынып жетекшісіне, педагог-психологқа, білім беру мекемесінің әлеуметтік қызметкеріне оқушының субмәдениетке тартылуының күтілетін тәуекелдері туралы хабарлау;

- жасөспірімнің ата-анасын хабардар ету және бірыңғай білім беру стратегиясын әзірлеу;

- білім алушыға кешенді алдын алу шараларын қолдану қажеттілігі туралы білім беру мекемесінің әкімшілігіне хабарлау;

Келесі алдын алу шараларын жүзеге асыру ұсынылады:

- жасөспірімдердің бос уақытын жақсарту, девиантты мінез-құлыққа ықпал ететін жағымсыз факторларды жою;

- тәуекел тобындағы кәмелетке толмағандарды ерте анықтау және атаулы психологиялық көмек көрсету және жасөспірімдерді әлеуметтендіру шараларын жүзеге асыру;

- жасөспірімдерге құқықтық тәрбие беру;

- ата-аналарды тәрбиелеу және отбасылық мәселелердің алдын алу;

- білім беру ұйымдарында қолайлы психологиялық климат құру, оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты дағдарыстарды, сондай-ақ ұжымдағы тұлғааралық жанжалдарды шешуде педагогикалық-психологиялық «медиацияны» қамтамасыз ету.

ПАМЯТКА

 для педагогов и родителей по профилактике вовлечения подростков в молодежные деструктивные субкультуры 

«Опасные игры»


В последнее время появилось огромное количество сообщений                              о разных опасных развлечениях, которыми увлекаются подростки. 

«Синий кит», «Розовый пони», интернет-бот Momo, «Беги и умри» - опасные для психики и жизни подростков игры, которые запрещены на территории Казахстана.

Суть смертельной игры «Беги или умри»: подросток должен пробежать перед автомобилем, движущимся на большой скорости. 

В настоящее время игра приобрела новые обороты: в социальных сетях активно создаются специальные группы, завлекающие участников. 

Результат своего «подвига» подросток выкладывает в сеть                                                     в специальные группы, где его поступок оценивается единомышленниками и основателями группы. 

Игра «Беги и умри» является деструктивной и разрушающей личность подростка, так как подменяет традиционные ценности, пропагандирует противоправное поведение, формирует у несовершеннолетних отрицательное отношение к закону, разрушительно действуют на сознание и нравственность молодых людей. 

Участников любых опасных игр отличает претензия на исключительность (мы лучше, мы сильнее) и уверенность в том, что групповые интересы выше индивидуальных. Подростки убеждены, что цель оправдывает средства (поощрение асоциального и противоправного поведения).

Участники имеют общие внешние признаки (прическа, одежда, украшения, жаргон). 

Опасная игра «Беги или умри» может стать причиной не только смерти, но и инвалидности, и других проблем со здоровьем.

Важно заметить, что многим детям не удалось пройти испытание и их сбивала машина, в результате чего ребенок получал серьезные увечья или погибал. 

Специалисты говорят о том, что смертельные развлечения и игра среди подростков «Беги или умри» становятся популярными из-за того, что взрослые перестали проводить время с детьми и позволяют им проводить свободное время в интернете. 

Игра «Беги или умри» часто является результатом спора, поэтому важно знать, с кем общается подросток, чтобы вытянуть его из дурной компании.

Главная задача родителей – не терять контакта с подрастающим поколением. 

Лучшее решение – временные ограничения, чтобы подросток понимал, что и за пределами монитора есть веселая и интересная жизнь. 

Необходимо регулярно общаться с подростком, интересоваться его жизнью и принимать в ней непосредственное участие. Родители должны поговорить со своим ребенком и объяснить ему опасность таких развлечений. 

Не стоит контролировать все действия подростка в социальных сетях, поскольку это может негативно сказаться на отношениях с ним. Нужно лишь просматривать его страницу через собственный аккаунт, чтобы видеть статусы, перечень групп и так далее. 

Чтобы уберечь своего ребенка от игры «Беги или умри», психологи советуют всеми возможными способами отвлекать его от интернета. Важно не запрещать, а предложить альтернативу. 

Водители должны быть наготове, и, чтобы обезопасить себя от аварии, должны соблюдать правила дорожного движения. Вблизи учреждений, где учатся и развлекаются дети, ехать нужно с небольшой скоростью.

Важно обращать внимание на обочину, поскольку в большинстве случаев подросток некоторое время стоит на месте и решается на то, чтобы сделать шаг, а рядом находятся другие дети, которые снимают все на телефоны. 

Если водитель увидел ребенка и успел вовремя затормозить, не нужно кричать на него, лучшее решение – вызвать полицию или обратиться к родителям.

Последствия игры «Беги или умри» плачевны, и от того с какой скоростью ехал автомобиль будет зависеть исход столкновения. 

Даже опытные водители не всегда могут вовремя отреагировать на бегущего ребенка. А если аварии удалось избежать, то игрок не будет нести какой-либо ответственности, максимальное наказание – штраф в несколько сотен, но для этого нужно доказать факт игры. 

При выявлении маркеров деструктивного поведения важно комплексно выстроить работу по оказанию психологической помощи учащимся: 

- сообщить о предполагаемых рисках вовлеченности учащегося в субкультуру классному руководителю, педагогу-психологу, педагогу социальному учреждения образования; 

- проинформировать родителей подростка и выработать единую воспитательную стратегию;

- проинформировать администрацию учреждения образования о необходимости применения к учащемуся комплексных мер профилактической работы;

Предлагается реализация следующих профилактических мер

- совершенствование досуговой жизни подростков, устранение негативных факторов, способствующих девиантному поведению; 

- раннее выявление несовершеннолетних группы риска и реализация мероприятий по оказанию адресной психологической помощи и социализации подростков; 

- правовое просвещение подростков; 

- родительское просвещение и профилактика семейного неблагополучия; 

- формирование благоприятного психологического климата в организациях образования, обеспечение педагогического и психологического «посредничества» в разрешении возрастных кризисов учащихся, а также межличностных конфликтов внутри коллектива. 

]]>
admin Thu, 23 May 2024 12:41:56 +0600
Приказ ЦППР http://9-oskemen.mektebi.kz/roditelyam/brttas-trbie-badarlamasy/504-prikaz-cppr.html http://9-oskemen.mektebi.kz/roditelyam/brttas-trbie-badarlamasy/504-prikaz-cppr.html ]]>































]]>
admin Wed, 29 Nov 2023 17:55:37 +0600
План ЦППР http://9-oskemen.mektebi.kz/roditelyam/brttas-trbie-badarlamasy/503-plan_cppr.html http://9-oskemen.mektebi.kz/roditelyam/brttas-trbie-badarlamasy/503-plan_cppr.html ]]>




]]>
admin Wed, 29 Nov 2023 17:51:26 +0600
Летние каникулы http://9-oskemen.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/387-letnie-kanikuly.html http://9-oskemen.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/387-letnie-kanikuly.html

]]>
Жазғы демалыс – денсаулықты жақсарту, шығармашылық қабілеттерін дамыту және баланың мүмкіндіктерін жетілдіру, жеке қызығушылықтары мен қажеттіліктерін қанағаттандыру, оны жаңа әлеуметтік байланыстарға тарту үшін ең қолайлы уақыт. Осы қажеттіліктерді қанағаттандыру үшін мектебімізде барлық жағдай жасалған.

Біз әзірлеген «Жазғы мектеп» бағдарламасы баланың қызығушылығына сәйкес ғылымның белгілі бір саласы бойынша белсенді сабақтарды, әртүрлі сыныптан тыс жұмыстармен үйлестіруді қамтиды.

Мектеп аумағында бос уақытты ұйымдастыру, спорт секцияларының жұмысы, еріктілер қозғалысы жаңа білім алуға, жаңа қызығушылықтарды қалыптастыруға ықпал етіп қана қоймай, мектебіміздің әрбір баласының жазғы демалысын қамтамасыз етеді.


Летниеканикулы - лучшая пора для укрепления здоровья, развития творческих способностей и совершенствования возможностей ребенка, удовлетворения индивидуальных интересов и потребностей, вовлечения его в новые социальные связи.  Наша школа создала все условия для удовлетворения этих потребностей. 

Разработанная нами  программа Летнейшколы предполагает активные занятия в той или иной области наук, в соответствии с интересами ребенка, в сочетании с разнообразными внеклассными мероприятиями. 

Организациядосуга, работа спортивных секций, волонтерское движение на пришкольном участке   способствуют   не только  приобретению новых знаний, формированию новых интересов, но и обеспечивают безопасное лето для каждого ребёнка нашей школы.



]]>
admin Fri, 15 Jul 2022 11:02:00 +0600
Балалар мен ата-аналарға арналған буклет/Буклет для детей и родителей http://9-oskemen.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/374-buklet-dlja-detej-i-roditelej.html http://9-oskemen.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/374-buklet-dlja-detej-i-roditelej.html ]]> ]]> admin Tue, 26 Apr 2022 11:48:59 +0600 2022 жылғы 1 сәуірден бастап 1-сыныпқа қабылдау басталады (ата-аналарға арналған жадынама)./С 1 апреля 2022 года стартует приём в 1-й класс (памятка для родителей). http://9-oskemen.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/358-2022-zhyly-1-surden-bastap-1-synypa-abyldau-bastalady-ata-analara-arnalan-zhadynama-s-1-aprelja-2022-goda-startuet-priem-v-1-j-klass-pamjatka-dlja-roditelej.html http://9-oskemen.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/358-2022-zhyly-1-surden-bastap-1-synypa-abyldau-bastalady-ata-analara-arnalan-zhadynama-s-1-aprelja-2022-goda-startuet-priem-v-1-j-klass-pamjatka-dlja-roditelej.html Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 3 маусымдағы № 275 бұйрығы негізінде


2022-2023 оқу жылына мектепке келесі құжаттар арқылы қабылданады: 

1.www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы; 

2. көрсетілетін қызметті беруші арқылы.

Көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ портал арқылы жүгінген кезде - бір жұмыс күні. Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына оқудың күндізгі және кешкі нысанына қабылдау үшін – күнтізбелік жылдың 20 тамыздан кешіктірмей. 1 сынып үшін күнтізбелік жылдың 1 тамызына дейін, 10 сынып үшін күнтізбелік жылдың 15 тамызына дейін.

На основании Приказа Министра образования и науки Республики Казахстан от 3 июня 2021 года № 275. 

Прием документов для зачисления своего ребёнка на 2022-2023 учебный год производится через: 

  1. веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал); 
  2.  услугодателя.
С момента сдачи пакета документов услугодателю, а также при обращении через портал – один рабочий день. Для зачисления в организацию образования начального, основного среднего, общего среднего образования на очную и вечернюю форму обучения – не позднее 20 августа календарного года. Для 1 классов до 1 августа календарного года, для 10-х классов до 15 августа календарного года.

]]>
2022 жылғы 1 сәуірден бастап 1-сыныпқа қабылдау басталады 

(ата-аналарға арналған жадынама).


Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 3 маусымдағы № 275 бұйрығы негізінде


2022-2023 оқу жылына мектепке келесі құжаттар арқылы қабылданады: 

1.www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы; 

2. көрсетілетін қызметті беруші арқылы.

Көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ портал арқылы жүгінген кезде - бір жұмыс күні. Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына оқудың күндізгі және кешкі нысанына қабылдау үшін – күнтізбелік жылдың 20 тамыздан кешіктірмей. 1 сынып үшін күнтізбелік жылдың 1 тамызына дейін, 10 сынып үшін күнтізбелік жылдың 15 тамызына дейін. 


Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізімі

- порталға: 

1) ата-аналардың немесе басқа заңды өкілдердің 1-қосымшасының нысанына сәйкес өтініш; 

2) "Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген № 065/у нысанды денсаулық жағдайы туралы анықтама және "Бала денсаулығы паспорты" 026/у-3 есеп нысаны, Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2003 жылғы 24 маусымдағы № 469 бұйрығымен бекітілген № 026/у-3 нысан. 

3) баланың 3х4 см өлшеміндегі цифрлық фотосуретi. 

- көрсетілетін қызметті берушіге: 

1) ата-аналардың немесе басқа заңды өкілдердің 1-қосымшасының нысанына сәйкес өтініш; 

2) жеке басын растайтын құжаттың түпнұсқасы (түпнұсқасы сәйкестендіру үшін қажет, ол көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады); 

3) денсаулық жағдайы туралы анықтама ("Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 148139 болып тіркелген) бекітілген № 065/у нысанды денсаулық жағдайы туралы анықтама және "Бала денсаулығы паспорты" 026/у-3 есеп нысанын толтыру және жүргізу жөніндегі Нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрінің м.а. 2003 жылғы 24 маусымдағы № 469 бұйрығымен бекітілген № 026/у-3 нысан; 

4) баланың 2 данада 3х4 см өлшеміндегі фотосуретi. 

Шетелдік және азаматтығы жоқ көрсетілетін қызметті алушылар өздерінің мәртебесін айқындайтын, тұрғылықты жері бойынша тіркелгені туралы белгісі бар мынадай құжаттардың бірін ұсынады: 

1) шетелдік – шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхаты; 

2) азаматтығы жоқ адам – азаматтығы жоқ адамның жеке куәлігі; 

3) босқын – босқын куәлігі; 

4) пана іздеуші – пана іздеуші адамның куәлігі; 

5) қандас – қандас куәлігі. 

Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат, баланың туу туралы куәлігі, мекенжай анықтамасы туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады. Тиісті мемлекеттік органдар шектеу іс-шараларын жүзеге асырған, төтенше жағдай енгізілген, белгілі бір аумақта әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған жағдайларда № 065/у и 026/у-3 нысандағы медициналық анықтамаларды көрсетілетін қызметті алушылар осы аумақта шектеу іс-шараларын алып тастауға, төтенше жағдайдың қолданысын тоқтатуға қарай тікелей білім беру ұйымдарына ұсынады. 

Мектеп ғимаратының 1-қабатында www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы арқылы баланы тіркеу үшін ата-аналарға өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы ұйымдастырылады. Мектепте кеңесші қызметкерлер болады.


С 1 апреля 2022 года стартует приём в 1-й класс (памятка для родителей).

На основании Приказа Министра образования и науки Республики Казахстан от 3 июня 2021 года № 275. 

Прием документов для зачисления своего ребёнка на 2022-2023 учебный год производится через: 

  1. веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал); 
  2.  услугодателя.

С момента сдачи пакета документов услугодателю, а также при обращении через портал – один рабочий день. Для зачисления в организацию образования начального, основного среднего, общего среднего образования на очную и вечернюю форму обучения – не позднее 20 августа календарного года. Для 1 классов до 1 августа календарного года, для 10-х классов до 15 августа календарного года.


Перечень документов необходимых для оказания гос.услуги

1) заявление родителей или иных законных представителей согласно форме приложения 1; 

2) медицинские справки формы № 065/у о состоянии здоровья, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 148139), формы № 026/у-3, утвержденной приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 24 июня 2003 года № 469 "Об утверждении Инструкции по заполнению и ведению учетной формы 026/у-3 "Паспорта здоровья ребенка" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 2423); 

3) цифровая фотография ребенка размером 3х4 см. к услугодателю (бумажно): 

1) заявление родителей или иных законных представителей согласно форме приложения 1; 

2) документ, удостоверяющий личность (оригинал требуется для идентификации, который возвращается услугополучателю), 

3) медицинская справка о состоянии здоровья (форма № 065/у, утвержденная приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020" Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения" и форма № 026/у-3, утвержденная приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 24 июня 2003 года № 469 "Об утверждении Инструкции по заполнению и ведению учетной формы 026/у-3 "Паспорта здоровья ребенка"; 

4) фотографии ребенка размером 3х4 см в количестве 2 штук

Услугополучатели-иностранцы и лица без гражданства предоставляют один из следующих документов, определяющих их статус, с отметкой о регистрации по месту проживания: 

1) иностранец - вид на жительство иностранца в Республике Казахстан; 

2) лицо без гражданства - удостоверение лица без гражданства; 

3) беженец - удостоверение беженца; 

4) лицо, ищущее убежище - свидетельство лица, ищущего убежище; 

5) кандас - удостоверение кандаса. 

При обращении через портал сведения о документе, удостоверяющего личность услугополучателя, свидетельство о рождении ребенка (паспорт, уд личности), адресную справку услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства". В случаях осуществления ограничительных мероприятий соответствующими государственными органами, введения чрезвычайного положения, возникновения чрезвычайных ситуаций социального, природного и техногенного характера на определенной территории медицинские справки формы № 065/у и 026/у-3, услугополучателями на данной территории предоставляются непосредственно в организации образования по мере снятия ограничительных мероприятий, прекращения действия чрезвычайного положения. 


В здании школы на 1 этаже организован уголок самообслуживания для родителей по регистрации ребенка через  веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz

Школа предоставляет сотрудника-консультанта.

https://fb.watch/c197STj_uu/ 
https://fb.watch/c19i_rt6Ai/]]>
admin Fri, 01 Apr 2022 17:36:47 +0600
Мемлекеттік мектеп ғимаратын пайдалану/Использование помещений государственных школ http://9-oskemen.mektebi.kz/main/346-ispolzovanie-pomeschenij-gosudarstvennyh-shkol.html http://9-oskemen.mektebi.kz/main/346-ispolzovanie-pomeschenij-gosudarstvennyh-shkol.html ]]>











]]>
admin Thu, 27 Jan 2022 16:34:36 +0600
КГУ СШ9 Акция Все что нужно для счастья -любить жизнь! (10.09.2021г.) http://9-oskemen.mektebi.kz/o-shkole/tv-video/318-kgu-ssh9-akcija-vse-chto-nuzhno-dlja-schastja-ljubit-zhizn-10092021g.html http://9-oskemen.mektebi.kz/o-shkole/tv-video/318-kgu-ssh9-akcija-vse-chto-nuzhno-dlja-schastja-ljubit-zhizn-10092021g.html  ]]> admin Wed, 15 Sep 2021 10:32:30 +0600 Прием документов и зачисление в организации образования (начальные, основные средние, общие средние, специальные) http://9-oskemen.mektebi.kz/o-shkole/tv-video/288-priem-dokumentov-i-zachislenie-v-organizacii-obrazovanija-nachalnye-osnovnye-srednie-obschie-srednie-specialnye.html http://9-oskemen.mektebi.kz/o-shkole/tv-video/288-priem-dokumentov-i-zachislenie-v-organizacii-obrazovanija-nachalnye-osnovnye-srednie-obschie-srednie-specialnye.html ]]>

]]>
admin Thu, 25 Mar 2021 13:28:52 +0600
ГААГСКАЯ КОНВЕНЦИЯ о гражданско-правовых аспектах международного похищения детей и ее применение в Казахстане http://9-oskemen.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/265-gaagskaja-konvencija-o-grazhdansko-pravovyh-aspektah-mezhdunarodnogo-pohischenija-detej-i-ee-primenenie-v-kazahstane.html http://9-oskemen.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/265-gaagskaja-konvencija-o-grazhdansko-pravovyh-aspektah-mezhdunarodnogo-pohischenija-detej-i-ee-primenenie-v-kazahstane.html
]]>
admin Thu, 28 Jan 2021 16:08:39 +0600