Психологиялық-педагогикалық көрсету қызметі жұмыс істейді./Работа школьной службы психолого-педагогического сопровождения » Өскемен қаласы әкімдігінің "№9 орта мектебі" отдела образования по городу Усть-Каменогорска управления образования Восточно-Казахстанской области
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ
"СРЕДНЯЯ ШКОЛА №9"
ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ УСТЬ-КАМЕНОГОРСКА УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ ВОСТОЧНО-КАЗАХСТАНСКОЙ ОБЛАСТИ
Қабылдау бөлімі:
+7(7232) 75-09-65
Есеп бөлімі:
+7(7232) 75-15-63
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » Психологиялық-педагогикалық көрсету қызметі жұмыс істейді./Работа школьной службы психолого-педагогического сопровождения
13
Желтоқсан
2023

Психологиялық-педагогикалық көрсету қызметі жұмыс істейді./Работа школьной службы психолого-педагогического сопровождения

2022 жылдан бастап мектебімізде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығы негізінде құрылған ерекше білім беруді қажет ететін балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету қызметі жұмыс істейді. 2022 жылғы 2 қыркүйекте «№ 9 орта мектебі» КММ директорының бұйрығымен ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету орталығы құрылды. Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету орталығы құрамына директордың ОІ жөніндегі орынбасары Г.Л.Кожевникова., директордың ТЖ жөніндегі орынбасары О.В.Видман., директордың әлеуметтік жұмыстар жөніндегі орынбасары Л.В.Шатурная., педагог-психологтар И.А.Кауфман, Н.В.Дементьева., әлеуметтік педагог О.В. Тютюнькова., арнайы педагог (логопед О.И.Белан)., педагог-ассистенттер Б.Т.Смагулова., Ж.Т.Тлеуханова., О.В.Тютюнькова., А.В.Бухарина., А.К.Кабикенова кірді. Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету орталығы өз қызметінде балалардың құқықтарын қорғау саласындағы халықаралық актілерді, Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын, Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулылары мен өкімдерін, нормативтік құжаттарды, сондай-ақ ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету орталығы мектебі туралы ережені басшылыққа алады. 

Мектептегі психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің бір бөлігі ретінде бұл жүйе білім беру процесінің барлық қатысушыларына психологиялық диагностика мен кеңес береді, бұл мұғалімдердің психологиялық құзыреттілік деңгейін арттыруға, оқушылардың кәсіби және тұлғалық өзін-өзі анықтауына, конструктивті тұлғааралық және педагогикалық қайшылықтарды шешу.

Логопед мұғалім өз жұмысында сөйлеу дамуының бұзылыстарын анықтауға және жеңуге, сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеуді одан әрі дамытуға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың негізгі жалпы білім беру бағдарламаларды (соның ішінде бейімделген) табысты меңгеруі үшін қарым-қатынасын жақсартуға жағдай жасайды. 

Ерекше қажеттіліктері бар балалардың өсуімен қатар мұндай балаларды әлеуметтену мен бейімдеу қажеттілігі де артады. Осы мақсатта отандық білім беру жүйесіне жаңа мамандық – педагог-ассистент мамандығы енгізілді. Мұндай маманның негізгі қызметі балаға типтік оқу бағдарламасын меңгеруге көмектесу болып табылады. Педагог - ассистент пен бала арасындағы делдалдың бір түрі болып табылады, баланы, оның күшті және әлсіз жақтарын зерттейді, ата-аналармен қарым-қатынас жасайды, содан кейін балаға барлық пәндер бойынша типтік оқу бағдарламасын меңгеруге көмектеседі. Әр баланың өзіне тән физикалық және білім беру қабілеті бар. Сондықтан әр адамға жеке көзқарас табу керек. Көмекші мен оқушы арасында ыңғайлы және сенімді қарым-қатынас орнату өте маңызды. Сонымен қатар, сіз балаңызға басқа оқушылармен және мұғалімдермен байланыс табуға көмектесуіңіз керек. Бұл жұмысты мұғалімдердің көмекшілері жақсы ұйымдастырған, бұл санаттағы балалардың оқу бағдарламасын меңгеру мен әлеуметтенуінің оң динамикасы байқалады.(фото)


Ерекше қажеттіліктері бар балаларға, мұғалімдерге және ата-аналарға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету орталығы жұмыс жүйесі толеранттылықты, рефлексия дағдыларын және жанжалсыз қарым-қатынасты дамытуға, мұғалімдердің кәсібилігін және ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыруға бағытталған, оқушылардың оқу іс-әрекетінің табыстылығы үшін жағдай жасауға мүмкіндік береді. 

2023 жылғы 13 желтоқсанда ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету орталығының кезекті отырысы өтті, онда девиантты мінез-құлықты балаларды анықтау және осы санаттағы оқушыларға көмек көрсету, дисфункционалды отбасылармен жұмыс істеу және арнайы білім беру қабілеті бар балалармен педагогикалық көмекшілердің жұмысында аралық диагностикалау мәселелері қажеттіліктері талқыланды.

Осылайша, мектепте жүзеге асырылатын оқу-тәрбие процесінің барлық субъектілерін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету оқушылардың толеранттылықты, қарым-қатынас мәдениетін және оқу іс-әрекетін дамытуға, мұғалімдердің кәсіби шеберлігін және ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыруға, оқушылардың жоғары сапалы білім беру нәтижесіне қол жеткізуіне жағдай жасайды.


В нашей школе с 2022 года ведет работу служба   психолого – педагогического сопровождения детей с ООП, созданная на основании приказа  Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 января 2022 года № 6. СППС создано приказом директора  КГУ «Средняя школа № 9» от 2 сентября 2022 года. В состав СППС входят зам директора по УВР Кожевникова Г.Л., зам директора по ВР Видман О.В., зам директора по социальной работе Шатурная Л.В., педагоги – психологи Кауфман И.А., Дементьева Н.В., социальный педагог Тютюнькова О.В., специальный педагог (учитель-логопед Белан О.И.), педагоги-ассистенты Смагулова Б.Т, Тлеуханова Ж.Т., Тютюнькова О.В., Бухарина А.В.,Кабикенова А.К. В своей деятельности СППС руководствуется международными актами в области защиты прав детей, законом РК «Об образовании», указами и распоряжениями Правительства РК, нормативными документами, а также Положением о СППС школы.

В рамках службы психолого-педагогического сопровождения в школе в системе осуществляется психологическое диагностирование, консультирование всех участников образовательного процесса, что способствует повышению уровня психологической компетентности педагогов, профессиональному и личностному самоопределению обучающихся, конструктивному решению межличностных и педагогических конфликтов. 

Учитель  - логопед в своей работе создает условия, способствующие выявлению и преодолению нарушений речевого развития, а также дальнейшему развитию устной и письменной речи, совершенствованию коммуникации обучающихся с ООП для успешного  усвоения ими основных общеобразовательных программ (том числе адаптированных).



Вместе с ростом детей с ООП растет потребность в социализации и адаптации таких детей. Для этого в отечественной системе образования была введена новая специальность – педагог-ассистент. Основная функция такого специалиста – это помощь ребенку в усвоении типовой учебной программы. Педагог - ассистент является своего рода посредником между педагогом и ребенком, изучает ребенка, его сильные и слабые стороны, взаимодействует с родителями и затем помогает ребенку в освоении типовой учебной программы по всем предметам. Каждый ребенок имеет свои уникальные физические и образовательные способности. Поэтому к каждому необходимо найти индивидуальный подход. Очень важно наладить комфортные и доверительные отношения между ассистентом и учеником. Кроме того, нужно помочь ребенку найти контакт с другими учениками и учителями.Эта работа отлично налажена педагогами-ассистентами ,видна положительная динамика усвоения учебной программы  и социализации детей данной категории.

Система работы СППС по оказанию психолого-педагогической поддержки детям с ООП, учителям и родителям направлена на развитие толерантности, навыков рефлексии и бесконфликтного общения, повышение профессионализма педагогов и педагогической культуры родителей, что позволяет создать условия для успешности учебной деятельности обучающихся.

13.12.23 года  состоялось очередное заседание СППС, на котором были рассмотрены вопросы выявления детей с девиантным поведением и помощи данной категории учащихся, работа с неблагополучными семьями, промежуточная диагностика в работе педагогов - ассистентов с детьми с особыми образовательными потребностями.

Таким образом, осуществляемое в школе психолого-педагогическое сопровождение всех субъектов образовательного процесса способствует развитию толерантности, культуры общения и учебной деятельности обучающихся, повышению профессионализма педагогов и педагогической культуры родителей, что создает условия для достижения обучающимися качественного результата образования.