«Мемлекеттік қызметтер жәрмеңкесі»/«Ярмарка государственных услуг»
ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
«№9 орта мектебі» КММ-де көрсетілетін мемлекеттік қызметтер туралы азаматтардың хабардар болу деңгейін арттыру мақсатында
«Мемлекеттік қызметтер жәрмеңкесі» өткізілді.
Жәрмеңке мақсаты: «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы және «Электрондық үкімет» порталы арқылы мемлекеттік қызметтер туралы жоғары сапалы ақпаратты ұсыну.
Жәрмеңкеде қызмет көрсету тәртібі түсіндірілді.
ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№9 орта мектебі» КММ келесі мемлекеттік қызметтерді көрсетеді:
1. «Мектепке дейінгі ұйымдарға құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау» (Мектеп алды даярлық сыныбы)
Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде, ата-анасының немесе заңды өкілінің өтініші негізінде.
Мемлекеттік қызмет көрсетілуі: тегін.
Қызмет көрсетушінің жұмыс кестесі: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттар тізбесі:
1) өтініш (еркін нысанда);
2) құжат, жеке басын сәйкестендіру үшін көрсетілетін қызметті алушының (ата-анасының немесе заңды өкілдерінің) жеке басын куәландыратын құжат (түпнұсқа және көшірме);
3) баланың денсаулық паспорты;
4) эпидемиологиялық ортаның анықтамасы.
2. «1 сыныпқа қабылдау үшін құжаттарды қабылдау»
Балаңызды 2024-2025 оқу жылына оқуға қабылдау үшін құжаттарды қабылдау мыналар арқылы жүзеге асырылады:
1. көрсетілетін қызметті берушінің www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал).
Құжаттар топтамасы көрсетілетін қызметті берушіге берілген сәттен бастап, сондай-ақ портал арқылы жүгінген кезде – бір жұмыс күні. Күндізгі және кешкі оқу нысаны бойынша бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін білім беру ұйымына оқуға қабылдау, 1-сынып үшін құжаттарды қабылдау күнтізбелік жылдың 1 сәуірінен 31 тамызына дейін жүзеге асырылады.
Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі
1) өтініш нысаны бойынша ата-анасының немесе өзге де заңды өкілдерінің өтініші
2) денсаулық жағдайы туралы № 065/у нысандағы медициналық анықтамалар, № 026/у-3 нысандағы «Бала денсаулығы паспорттары»
3) көрсетілетін қызметті берушіге баланың 3х4 см өлшемдегі цифрлық фотосуреті (қағаз, 2 дана):
4) өтініш нысаны бойынша ата-анасының немесе өзге де заңды өкілдерінің өтініші
5) жеке басын куәландыратын құжат (түпнұсқасы сәйкестендіру үшін қажет, ол көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады)
Шетелдік көрсетілетін қызметті алушылар мен азаматтығы жоқ адамдар тұрғылықты жері бойынша тіркелгені туралы белгісі бар олардың мәртебесін айқындайтын мынадай құжаттардың бірін ұсынады:
1) шетелдік – шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруына ықтиярхат;
2) азаматтығы жоқ адам – азаматтығы жоқ адамның куәлігі;
3) босқын - босқын куәлігі;
4) пана іздеуші – пана іздеушінің куәлігі;
5) қандас - қандас куәлігі.
Портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті беруші «электрондық үкімет» шлюзі арқылы көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат, баланың туу туралы куәлігі (паспорт, жеке басын куәландыратын құжат), мекенжай анықтамасы туралы мәліметтерді тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады. Тиiстi мемлекеттiк органдар шектеу iс-шараларын жүзеге асырған, төтенше жағдай енгiзген, белгiлi бiр аумақта әлеуметтiк, табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған жағдайларда № 065/у және 026/у-3 нысанындағы медициналық анықтамалар.
Мектеп ғимаратының 1-ші қабатында ата-аналарға www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы арқылы баласын тіркеуге арналған өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы бар. Мектеп консультант береді.
3 «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алМамыртын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау»
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірлеген.
Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау және беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз.
1).Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: құжаттарды қабылдау (еркін нысанда).
2).Мемлекеттік қызметтер тегін көрсетіледі.
3).Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі: демалыс және мереке күндерін қоспағанда, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін. түскі үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін.
Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:
- өтініш (еркін нысанда);
- үйде оқытуға ұсынымы бар дәрігерлік-консультациялық комиссияның анықтамасы;
- ұсынылған оқу бағдарламасы бойынша психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның қорытындысы.
4 «Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау»
Мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімі:
арнаулы білім беру ұйымына, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымына оқуға қабылдау үшін – 30 тамыздан кешіктірмей, бірінші сыныпқа – 1 маусымнан 30 тамызға дейін.
Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз.
Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін арнайы ұйымға немесе ұйымға оқуға қабылдау туралы бұйрық.
Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліспен сағат 13.00-ден бастап. 14.00-ге дейін.
Алдын ала жазылу және жеделдетілген қызмет көрсетілмейді.
Көрсетілетін қызметті алушының ата-анасынан (заңды өкілдерінен) жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:
1) көрсетілетін қызметті алушының ата-анасының (заңды өкілінің) арнаулы білім беру ұйымына, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымына оқуға түсу туралы өтініші (еркін нысанда);
2) көрсетілетін қызметті алушының ата-анасының (заңды өкілінің) жеке басын куәландыратын құжат;
3) көрсетілетін қызметті алушының туу туралы куәлігінің көшірмесі (салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы);
4) көрсетілетін қызметті алушыда психофизикалық даму бұзылыстарының болуын растайтын психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның қорытындысы.
5. «Мемлекеттік білім беру мекемелеріндегі білім алуышылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарынаи қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру».
Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Заңына сәйкес мереке күндері балалардың жеке, әлеуметтік, шығармашылық дамуы және құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында демалыс кезінде балалардың демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын қамтамасыз ету. Жетім балаларды, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған және аз қамтылған отбасылардан шыққан балалардың өтініші және олардың мәртебесін растайтын құжаттары негізінде бірінші кезектегі сауықтыру демалысын ұйымдастыру.
6. Қаржылай көмек көрсету.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі № 158 «Отбасы және балалар саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы» бұйрығына және 2024 жылғы 21 ақпандағы № 41 Қазақстан Республикасы Білім министрінің бұйрығына сәйкес "Мемлекеттік білім беру ұйымдарының білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қаржылық және материалдық көмек көрсету" мемлекеттік қызметтерін көрсету:
1) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан шыққан балалар;
2) жан басына шаққандағы орташа табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алМамыртын отбасылардың балалары;
3) отбасында тұратын жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар.
7. Мұғалімдерді аттестаттау.
Қазақстан Республикасының білім және ғылым Министрлігінің 27.01.2016 жылғы № 83 «Білім және ғылым саласындағы азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шартын, сондай-ақ Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шартын бекіту туралы» бұйрығына, 02.04.2024ж. №72 өзгертулер мен қосымшаларына сәйкес мұғалімдерді аттестаттау үшін құжаттарды ұсыну осы Қағидаларға 8-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесіне (бұдан әрі – Негізгі талаптар тізбесі) сәйкес жүзеге асырылады.
Ағымдағы оқу жылының 1 қыркүйегі мен 31 желтоқсаны аралығында педагог ретінде аттестаттаудан өту үшін осы Қағидалардың 9-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш беріледі.
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі – портал) немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы көрсетіледі.
В целях повышения уровня информированности граждан об оказываемых государственных услугах КГУ «№9 орта мектебі» отдела образования по городу Усть-Каменогорску УО ВКО прошла «Ярмарка государственных услуг».
Цель ярмарки: обеспечение качественной информацией по государственным услугам через государственную корпорацию «Правительство для граждан» и портал «Электронное правительство».
На ярмарке разъяснили порядок оказания услуг.
КГУ «№9 орта мектебі» отдела образования по городу Усть-Каменогорску УО ВКО оказывает следующие виды госуслуг:
1. «Прием документов и зачисление детей в дошкольные организации образования» (Классы предшкольной подготовки)
Форма оказания государственной услуги: бумажная, на основании заявления одного из родителей или законного представителя.
Государственная услуга оказывается: бесплатно.
График работы услугодателя: с понедельника по пятницу, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00- 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 -14.00.
Перечень документов для оказания гос.услуги:
1) заявление (в произвольной форме);
2) документ, удостоверяющий личность услугополучателя (одного из родителей или законных представителей), (оригинал и копия) для идентификации;
3) паспорт здоровья ребенка;
4) справка об эпидокружении.
2. «Прием документов и зачисление в 1 класс
Прием документов для зачисления своего ребёнка на 2024-2025 учебный год производится через:
- веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал) услугодателя.
С момента сдачи пакета документов услугодателю, а также при обращении через портал – один рабочий день. Для зачисления в организацию образования начального, основного среднего, общего среднего образования на очную и вечернюю форму обучения. Для 1 классов прием документов начинается с 1 апреля по 31 Тамыза календарного года.
Перечень документов необходимых для оказания гос.услуги:
1) заявление родителей или иных законных представителей согласно форме приложения
2) медицинские справки формы № 065/у о состоянии здоровья, формы № 026/у-3, «Паспорта здоровья ребенка»
3) цифровая фотография ребенка размером 3х4 см. к услугодателю (бумажно, 2шт):
4) заявление родителей или иных законных представителей согласно форме приложения
5) документ, удостоверяющий личность (оригинал требуется для идентификации, который возвращается услугополучателю),
Услугополучатели-иностранцы и лица без гражданства предоставляют один из следующих документов, определяющих их статус, с отметкой о регистрации по месту проживания:
1) иностранец - вид на жительство иностранца в Республике Казахстан;
2) лицо без гражданства - удостоверение лица без гражданства;
3) беженец - удостоверение беженца;
4) лицо, ищущее убежище - свидетельство лица, ищущего убежище;
5) кандас - удостоверение кандаса.
При обращении через портал сведения о документе, удостоверяющего личность услугополучателя, свидетельство о рождении ребенка (паспорт, уд личности), адресную справку услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства". В случаях осуществления ограничительных мероприятий соответствующими государственными органами, введения чрезвычайного положения, возникновения чрезвычайных ситуаций социального, природного и техногенного характера на определенной территории медицинские справки формы № 065/у и 026/у-3, услугополучателями на данной территории предоставляются непосредственно в организации образования по мере снятия ограничительных мероприятий, прекращения действия чрезвычайного положения.
В здании школы на 1 этаже организован уголок самообслуживания для родителей по регистрации ребенка через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz. Школа предоставляет сотрудника-консультанта.
3 «Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования
Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки Республики Казахстан (далее – Министерство).
Прием и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.
Форма оказания государственной услуги: бумажная.
1).Результат оказания государственной услуги: расписка о приеме документов (в произвольной форме).
2).Государственная услуга оказывается бесплатно.
3).График работы услугодателя: с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовомузаконодательству Республики Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов.
Перечень документов, необходимых для оказания гос.услуги:
1) заявление (в произвольной форме);
2) справка врачебно-консультационной комиссии с рекомендацией по обучению на дому;
3) заключение психолого-медико-педагогической консультации о рекомендуемой образовательной учебной программе.
4 «Прием документов и зачисление в специальные организации образования детей с ограниченными возможностями для обучения по специальным общеобразовательным учебным программам»
Сроки оказания государственной услуги:
для зачисления в специальную организацию образования, организацию начального, основного среднего, общего среднего образования – не позднее 30 Тамыза, в первый класс – с 1 июня по 30 Тамыза.
Форма оказания государственной услуги: бумажная.
Результат оказания государственной услуги: приказ о зачислении в специальную организацию или организацию начального, основного среднего, общего среднего образования.
Государственная услуга оказывается бесплатно.
График работы услугодателя: с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовомузаконодательству Республики Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов.
Предварительная запись и ускоренное обслуживание не предусмотрены.
Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении родителей (законных представителей) услугополучателя:
1) заявление родителя (законного представителя) услугополучателя о зачислении в специальную организацию образования, организацию начального, основного среднего, общего среднего образования (в произвольной форме);
2) документ, удостоверяющий личность родителя (законного представителя) услугополучателя;
3)копия свидетельства о рождении (оригинал для сверки) услугополучателя;
4) заключение психолого-медико-педагогической консультации, подтверждающее наличие психофизических нарушений в развитии у услугополучателя.
5. «Прием документов и выдача направлений на предоставление отдыха детям из малообеспеченных семей в загородных и пришкольных лагерях».
В соответствии с Законом Республики Казахстан от 8 Тамыза 2002 года «О правах ребенка в Республике Казахстан», для личностного, социального, творческого развития детей и профилактики правонарушений в период каникул, обеспечить оздоровительный отдых, досуг и занятость детей в период каникул. В приоритетном порядке организовать оздоровительный отдых детей - сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, из малообеспеченных семей на основании заявления и предоставленных документов, подтверждающих статус детей.
6. Оказание финансовой помощи.
В соответствии с приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 24 апреля 2020 года № 158 "Об утверждении Правил оказания государственных услуг в сфере семьи и детей" и Приказом Министра просвещения Республики Казахстан от 21 февраля 2024 года № 41. Предоставляется оказание государственных услуг "Оказание финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных организаций образования":
1) детям из семей, имеющих право на получение государственной адресной социальной помощи;
2) детям из семей, не получающих государственную адресную социальную помощь, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума;
3) детям-сиротам и детям, оставшимся без попечения родителей, проживающим в семьях.
7.Аттестация педагогов.
В соответствии с приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 27 января 2016 года № 83 "Об утверждении Правил и условий проведения аттестации педагогов, занимающих должности в организациях образования, реализующих общеобразовательные учебные программы дошкольного воспитания и обучения, начального, основного среднего и общего среднего образования, образовательные программы технического и профессионального, послесреднего, дополнительного образования и специальные учебные программы, и иных гражданских служащих в области образования и науки" и изменениями от 2 апреля 2024 года № 72 подача документов для аттестации осуществляется в соответствии с Перечнем основных требований к оказанию государственной услуги (далее – Перечень основных требований) согласно приложению 8 к настоящим Правилам.
Для прохождения аттестации педагогом с 1 сентября по 31 декабря текущего учебного года подается заявление по форме согласно приложению 9 к настоящим Правилам.
Государственная услуга оказывается через веб-портал электронного правительства (далее – портал) или канцелярию услугодателя.